>"Cash Crop"

Posted: фебруар 24, 2011 in Rascalz, Singles

>

Za grupu Rascalz sam saznao sasvim slučajno, i to prateći svojevremeno Hip-Hop emisije na nemačkoj televiziji Viva. Tako sam negde 1997. godine i neleteo na spot za numeru „Dreaded Fist“, koja je i ostala zaboravljena negde na VHS-u. Desetak godina kasnije tražeći navedeni singl, malo sam se informisao i saznao da je reč o triju iz Vancouver-a u sastavu Red1, Misfit i DJ Kemo koji postoji još od početka devedesetih godina i koji su do sada objavili tri albuma. Kao što sam već rekao prvo što sam čuo od njih bila je numera „Dreaded Fist“, da bi nakon toga otkrio i album sa koga je i skinut pomenuti singl, a to je izdanje pod nazivom „Cash Crop“ objavljeno 1997. godine. U suštini zaista sjajan album, koji vam ovom prilikom preporučujem za slušanje. Za početak, poslušajte numere „Northern Touch“, „Blind Wid The Science“ i „Soul Obligation“.
Rascalz – „Cash Crop“
Da ne ostanem dužan, evo i već spomenutog singla „Dreaded Fist“ na kome su se pored navedene numere našle još i „Clockwork“ i „FitnRedi“. Uživajte.
Rascalz – „Dreaded Fist“

Оставите одговор

