"Art Of Da Griot"

Posted: јануар 15, 2011 in Nomad "Da Nomadic"
O reperu pod imenom Nomad „Da Nomadic“ ne znam mnogo, osim da dolazi iz Seattle-a. Čak ni na Discogs-u nisam uspeo da pronađem ništa o njemu. Ono što ja znam, a prvobitno je bilo planirano za ovaj post, je zaista interesantan singl „Sedated Thoughts“ iz 2000. godine sa kojim sam se ja upoznao sa Nomad-ovim radom, kao i izdanja “Blessed 2 Mic Check / Da Movement / Shantae“ iz 1998. i “Worldwide / Divine Rhymer” iz 2001. godine. Na kraju sam ipak odustao od toga (ostaviću za neki drugi put) jer sam sasvim slučajno naleteo na Nomad-ov album „Art Of Da Griot“ iz 2006. godine, za koji nisam ni znao da postoji, a na kome su se našle skoro sve gore nabrojane numere. Za početak poslušajte „Sedated Thoughts“, „Blessed 2 Mic Check“ i „Ill Literate“. Uživajte.
Nomad „Da Nomadic“ – „Art Of Da Griot“

Оставите одговор

