"Lethal Injection"

Posted: јун 21, 2010 in Ice Cube
Ovo je nešto što sam vrteo prethodnih dana i što mi danas zvuči još jače nego pre petnaestak godina kada sam ga otprilike prvi put slušao. Četvrti po redu Ice Cube-ov album pod nazivom „Lethal Injection“ objavljen je 1993. godine, koji kao i njegov prethodnik „The Predator“ doživljava veliki komercijalni uspeh ali i podeljene kritike muzičke javnosti. Ipak, lično, ovo je jedan od onih albuma koje mogu da odslušam hiljadu puta od početka do kraja a da mi pri tome ne dosadi, što ga svrstava u najuži krug mojih rap favorita. Godine 2003., povodom desetogodišnjice objavljivanja, album „Lethal Injection“ doživljava svoje reizdanje, koje u odnosu na original sadrži još četiri pesme, tačnije četiri remiksa. Za početak, podsetimo se drugog singla „You Know How We Do It“. Uživajte.
Ice Cube – „Lethal Injection“

Оставите одговор

